fredag 14 augusti 2009

Ligger du i startgroparna för att tjäna pengar?

Jag har fått den bilden av att folk inte tror att det är ett jobb att hålla på med Affiliating.
Men sen när dom människor som har sagt det och man har börjat tjäna pengar på allvar, då blir dom nästan lite svartsjuka. Kanske för att dom själva jobbar arslet av sig på ett heltidsjobb på en industri! Det måste bero på avundsjuka!?
För varför ska man egentligen jobba sig helt slut på en industri när man kan ta jobbet i sin egen takt och sköta det på sitt eget sätt. Det finns mer att få ut av livet än att bara jobba!
Har jag inte rätt kanske??

Det beror säkert på en del rädsla att inte fler sysslar med affiliating. Dom kan ha synpunkter på att: Det kostar så mycket eller att det finns bättre saker än att sitta vid datorn!
Men rätta mig om jag har fel, men är det inte så att istället för att nöjessurfa när du sitter vid datorn så kan du lika gärna tjäna pengar också? Är inte det också ett nöje?
Du kan till och med tjäna pengar genom att sitta och titta på datorn utan att röra den.
För om du har en bra hemsida/blogg med bra innehåll och mycket trafik så genererar den också pengar.
Sen det här med att det kostar pengar. Det behöver inte kosta ett dugg om du använder dig av program som är gratis!!

Har du egentligen råd att spilla mer tid på att strunta i det jag säger?

Om du väljer att bara ignorera detta faktum så vet du inte vad du förlorar och vad du kan vinna om du bara tar dig lite tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar